Warunki Gwarancji

1. Zurix Polska Sp Z o.o. zwana dalej Gwarantem, udziela gwarancji, że zakupiony towar jest wolny od wad materiału i wykonania.
2. Okres w którym obowiązuje gwarancja wynosi 12 miesięcy licząc od daty nabycia towaru potwierdzonego fakturą lub paragonem jednoznacznie identyfikującymi urządzenie tzn. z wpisanym modelem produktu. Dowód zakupu stanowi podstawę udzielenia gwarancji.
3. Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad materiału lub
wykonania produktu poprzez naprawę wadliwych elementów.
4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w serwisie Gwaranta w terminie 14 dni roboczych licząc
od daty dostarczenia do serwisu.
5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, zgłaszający zobowiązany jest do poniesienia kosztów zgodnych z
cennikiem usług serwisowych Gwaranta oraz kosztów transportu.
6. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z
wadami towaru.
7. Gwarant nie odpowiada za szkody w mieniu wyrządzone przez wadliwy towar. Jednakże Gwarant dopuszcza
możliwość pomocy w takich przypadkach.
8. Wyłączenia gwarancji. Gwarancja nie obejmuje:
8.1 Uszkodzeń przewodu zasilającego.

8.2 Uszkodzeń mechanicznych, termicznych i chemicznych obudowy narzędzia oraz osprzętu.
8.3 Naturalnego zużycia elementów w tym szczotek silnika, talerzy roboczych i innych akcesoriów.
8.4 Uszkodzeń urządzenia wynikających z przeciążenia elektronarzędzia na skutek nadmiernej lub niewłaściwej eksploatacji oraz gdy praca elektronarzędziem była kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki.
8.5 Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieodpowiedniego osprzętu. W szczególności dotyczy to polerek rotacyjnych i stosowania w nich talerzy roboczych o większych średnicach niż montowane fabrycznie lub dopuszczone przez producenta.
9. Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest dostarczenie do Gwaranta, kompletnego urządzenia
wraz z kopią dowodu zakupu, informacją o zgłaszanej usterce, numerem telefonu lub adresem mail, adresem zwrotnym do odesłania sprzętu.
10. W przypadku wysyłki sprzętu prosimy ustalić
szczegóły zgłaszając pytanie lub zlecenie na adres mailowy: kontakt@imoover.pl lub poprzez profil i.moover w aplikacji instagram.